søndag den 17. november 2013

Fodbold

Fodbold

Florida, turneringer & State cup


Som jeg har sagt før bruger/brugte jeg meget tid på fodbold herovre. Vores sæson er nu slut og det er virkelig underligt ikke at skulle spille hver dag længere. Dog er det også meget dejligt så jeg kan prøve noget nyt indtil Januar hvor skole fodbold starter :)

I slutningen af oktober havde vi en kamp i Florida, Jacksonville. Det var en rigtig god tur med aftenings badning i Atlanterhavet, sjov på hotelværelset, og selvfølgelig masser af fodbold. Her er lidt billeder fra turen!  


Laura, Jordan og mig i bilen på vej til Jacksonville  
  









Solopgang kl 6 om morgen  






Fra venstre: Benedicte (Hendes mor er dansk, så hende har jeg snakket med et par gange og hun har inviteret mig til æbleskive hygge i december), Neeley, Laura, Jordan og mig.

Udover florida har vi også været i South Carolina og en masse steder i North Carolina. Jeg har haft rigtig mange fede oplevelser med fodbold og holdet og glæder mig så meget til skole fodbold, da jeg har hørt det skulle være det bedste! Vi  har faktisk stadig et showcase i december, hvor vi skal spille en masse kampe så college coaches kan se os spile. 


Her er nogle billeder fra sidste uge, hvor vi havde en kamp i NC.













Mange knus fra mig <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar