torsdag den 2. maj 2013

Chapel Hill


Værtsfamilie

Så har jeg endelig fået en værtsfamilie! 


Så har jeg fået min værtsfamilie ! Jeg er sååååå glad for at vide præcis hvor jeg skal bo henne. Jeg skal bo i staten North Carolina i en by, som hedder Chapel Hill. Den er ikke så stor, men har læst mig frem til at den skulle være rigtig hyggelig :-)
Familien som jeg skal bo hos hedder Werden og morens efternavn er Lebo. 

Faren hedder Andrew, moren Dana og så de tre drenge Alexander, Jeremy og Jacob. De har også en ældre søster der hedder Sandra. De virker rigtig søde, og imødekommende! Jeg får mit eget værelse og toilet, hvilket jeg er rigtig glad for !

Familien er rigtig aktiv. De løber alle rigtig meget og moren, Dana, har været med i VM i 2012 i hendes aldersgruppe.
Jeg skal gå på Chapel Hill High School, som har masser af sport og aktiviteter.

Jeg ved endnu ikke hvornår jeg skal rejse... Knuuuuuuuus 


Her er nogle billeder af huset og af byen:


                                                   











4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud! Har din blog linket, så jeg kan følge med! Håber du får et godt år, skal selv afsted til Virginia i år :)

    //Oline www.olinerotary.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Har også tjekket din blog, hvor fedt du skal til Virginia :-)

      Slet
    2. Jeps, vores stater ligger ved siden af hinanden :)

      Slet
  2. Ser godt ud! Er sikker på at du får et fantastisk år i USA :)

    SvarSlet