søndag den 20. oktober 2013

The State Fair

The State Fair



Igår (Lørdags) var jeg til State Fair i Raleigh med Robin. Det var noget af en oplevelse, jeg tror aldrig jeg har set så mange overvægtige mennesker, uden tænder og langt skæg på en gang! Det var virkelig en sjov oplevelse og Robin og jeg havde det rigtig sjovt. 

Man kunne købe en masse mad, noget bedre en andet... Jeg spiste majs, glaseret æble, en frituresteg kage, og en masse andet :)
De er rigtig kendte for at friturestege alt, pizza, slik, oreos, og en masse andet! Synes selv det var ret klamt, men stadigvæk utrolig sjovt!

Efter State Fair kørte Robin mig hjem, og så kom Sofia og spiste aftensmad og blev og sov. I dag tog mig og Sofia så til South Point (Shopping Center), hvor jeg fik købt nogle lækre ting!

Alt for nu <3
Knus Sofie



Robin i bilen på vej til The State Fair








Lod som om jeg tog et billed af Robin, men tjek lige hende i baggrunden hun er bare dejlig ;) ej hvor er jeg ond...



Her kunne man skyde en Kulkun hvis man havde en lyst til det









Ingen kommentarer:

Send en kommentar